EEN DOP TEAM

Vanuit DOP’s kantoor in Rotterdam zijn er zes toppers druk bezig de juiste crew aan de juiste opdracht te koppelen. Maar wie zijn deze mensen eigenlijk? Wij zijn…

D.G.A.

Dolf Oosterhoff

Financiën

Sylvia Oosterhoff

Financiën / Administratie

Kim Oosterhoff

Administratie

Denise Goudriaan

Planning

Kaj Wezenbeek

Planning

Erik de Koning

D.G.A.

Dolf Oosterhoff

Dolf is DOP en DOP is Dolf.
En dat al sinds 1986, het jaar waarin hij besloot zijn ervaringen als stagemanager bij de Golden Earring te gebruiken voor een uitzendbureau speciaal voor de theater- en evenementensector. Jaren later, trots op de organisatie die DOP nu is, is Dolf nog steeds niet van de werkvloer af te slaan. Je komt hem overal en nergens tegen, altijd in voor een babbeltje.

“Samen met Sylvia en de (klein)kinderen een dagje weg of gezellig met z’n allen uiteten doe ik graag. Ik heb elke week mijn opa-dag en dat is natuurlijk by far mijn favoriete dag van de week! Bezig zijn met de kleinkinderen houdt mij ook jong!

Ik ben gek op alles wat met muziek te maken heeft. Een avondje in het theater voor leuke cabaretvoorstelling is een goede besteding van mijn tijd. Ik doe aan fitness en met mooi weer ga ik graag de golfbaan op om wat holes te spelen.”

Financiën

Sylvia Oosterhoff

Sylvia is al meer dan 26 jaar bij DOP en daarmee de langs zittende Dopper van allemaal, op Dolf na natuurlijk. Zoals de naam al doet vermoeden is zij de partner van Dolf, zowel zakelijk als privé!

“De zaak is ons leven maar het allerbelangrijkste is mijn familie, met name de kleinkinderen. Ik ben een fan van cabaret en als het even kan Rotterdams met een natte T.”

Financiën / Administratie

Kim Oosterhoff

Kim, dochter van, is al vanaf 2004 onderdeel van de DOP-administratie. Dit deed ze in het begin op de middagen na school, maar is nu onmisbaar als financieel administratief medewerker.

“In mijn vrije tijd ben ik altijd met mijn gezin in de weer. Op pad voor leuke dagjes weg tot aan de dagelijkse routine. Daarnaast vind ik het heerlijk om te koken.”

Administratie

Denise Goudriaan

Denise is in de zomer van 2016 begonnen als uitzendkracht voor extra ondersteuning bij de administratie maar sinds 2017 is ook zij als vaste kracht niet meer weg te denken.

“In mijn vrije tijd doe ik opdrachten als kinderfotograaf in mijn thuisstudio of op locatie. Totaal iets anders dan kantoorwerkzaamheden maar dat is een fijne afwisseling! Stilzitten is niks voor mij, dus laat mij maar lekker druk zijn!”

Planning

Kaj Wezenbeek

Kaj is sinds 2013 bij DOP. Hij begon als uitzendkracht op kantoor met wat administratieve ondersteuning naast zijn studie en was af en toe te vinden op de werkvloer maar inmiddels is hij een vaste waarde in het DOP-kantoorteam als planner.

“In mijn vrije tijd doe ik eigenlijk hetzelfde als op kantoor, de juiste mensen op de juiste plaatsen inzetten, maar dan als voetbalcoach! Wanneer het kan ben ik aan het sporten; fitness, voetbal, honkbal, padel, als het maar sport is. Op vrijdagavond vind je mij vaak aan de bar met vrienden, genietend van een lekker speciaalbiertje.”

Planning

Erik de Koning

Erik is sinds 2018 werkzaam bij DOP als planner. Houdt zich voornamelijk bezig met het plannen van DOP Projects opdrachten in de RAI.

“Wat het plannen voor mij leuk maakt is dat het altijd erg dynamisch is. Je weet nooit wat je kan verwachten en daarom is het voor mij elke keer weer uitdagend om de planning rond te krijgen. Ook vind ik het leuk om met mensen te werken en dagelijks contact te hebben met de mensen op de vloer. Eén van mijn voornaamste hobby’s is muziek. In mijn vrije tijd houd ik me bezig met het organiseren van kleinschalige dancefeesten. Daarbij maak ik ook zelf muziek.”